96 % respondentů spokojeno se službami Moravské vodárenské

blank

Společnost uvedla, že se u klientů těší vysoké spokojenosti, ať už s celkovou úrovní služeb, tak s poskytovaným zákaznickým servisem. Závěry jí přinesl průzkum společnosti IBRS, které se zúčastnilo téměř 800 respondentů. 

Moravská vodárenská informovala o tom, že s celkovou úrovní služeb bylo spokojeno 96 % respondentů, spokojenost s kvalitou pitné vody v roce 2022 projevilo 93 % zákazníků a stejně jako v roce 2021 bylo 97 % dotazovaných spokojeno s plynulostí dodávek vody a 71 % odběratelů, kteří v posledním roce využili zákaznických služeb společnosti, uvedlo, že získat odpověď na položenou otázku či vyřešit konkrétní požadavek pro ně bylo „snadné“.

40 % respondentů odpovědělo, že koronavirová pandemie ovlivnila způsob, jakým své požadavky vyřizovali. Nejoblíbenějším způsobem napříč všemi segmenty byla podle Moravské vodárenské zákaznická telefonní linka, jíž využívalo 54 % všech dotazovaných, především z řad individuálních odběratelů, bytová družstva a podnikatelské subjekty využívali spíše internet.

Zdroj, foto: Moravská vodárenská 

 

 

 

 

Scroll to Top