
Po čtyřech letech se uskutečnil průzkum spokojenosti zákazníků Ostravských vodáren a kanalizací. Ten zajišťovali studenti katedry marketingu a obchodu Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava, měl třicet otázek a zúčastnilo se jej 1 200 osob. 98 % respondentů je podle výsledku se službami společnosti spokojeno.
OVAK například uvedly, že 91 % oslovených pije pravidelně kohoutkovou vodu. Společnost dle svých slov dlouhodobě zákazníkům prezentuje pití kohoutkové vody jako zdravější, levnější a ekologičtější způsob oproti kupování balených vod. 95 % dotázaných je spokojeno s dodávkami pitné vody.
Nejvyužívanějšími informačními kanály o dodávkách pitné vody se stal internet a zákaznická linka, která zůstává pro 56 % respondentů nejpreferovanějším způsobem komunikace, výrazně si polepšila komunikace přes e-mail či využití zákaznického účtu na internetových stránkách společnosti.
„Výsledky letošního výzkumu ukazují, že zákaznická spokojenost s plynulými dodávkami kvalitní pitné vody pro Ostravu a její občany, dodavatelskými službami, opravami poruch či komunikací s firmou je na velmi vysoké úrovni. Průzkumy mají pozitivní trend a je to pro nás potvrzení, že jdeme správnou cestou,“ sdělil statutární ředitel Petr Konečný.