OVAK: Letošní rok ukázal, jak je důležité přizpůsobit se změnám co nejrychleji

blank

Rok 2020 podle Ostravských vodáren a kanalizací názorně předvedl nutnost připravenosti na jakékoliv změny, včetně těch náhlých a nepředvídatelných.

V době nouzového stavu, kdy byl omezen osobní kontakt, ocenila podle svých slov společnost i zákazníci již dříve implementované nástroje elektronické komunikace, jako je například zákaznický účet, elektronicky zasílaná faktura za vodné a stočné, dálkové odečty vodoměrů nebo elektronické vyjádření k existenci sítí.

„Situace spojená s pandemií COVID-19 přestavuje výzvu a příležitost se v oblasti elektronizace stále vyvíjet. Za účelem zlepšování zákaznických služeb OVAK plánuje v příštím roce další rozvoj Smart Meteringu, v plánu je také implementace nového webového portálu. OVAK rovněž plánuje investovat do interních informačních systémů s cílem zefektivnit firemní procesy a digitalizaci dokumentů“, řekl generální ředitel Vojtěch Janoušek.

Scroll to Top