Od 1. srpna provoz zákaznického centra PVK v plném režimu

blank

V současné době je centrum otevřeno pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitosti, které nelze vyřídit korespondenčně, a rezervují si termín návštěvy přes rezervační systém, případně telefonicky přes zákaznickou linku. V prostorách centra je nutné mít ústa a nos zakrytá rouškou, pokud je zákazníci nemají, jsou jim k dispozici, včetně dezinfekce.

„Žádáme zákazníky, aby přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků bezkontaktní formy komunikace, a to email: info@pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112, zákaznický portál, aplikaci Moje Voda či nově zprovozněný vyjadřovací portál,“ upozornila firma. Zákaznické centrum se uzavřelo v druhé polovině března kvůli rozhodnutí vlády související s pandemií způsobené koronavirem. V omezeném režimu bylo znovu otevřeno 4. května.

PVK prohlubují angažovanost v protikorupčním managementu

Pražské vodovody a kanalizace na již zveřejněný a v praxi používaný Compliance program a přijatý Etický a Protikorupční etický kodex navazují certifikací dle mezinárodní normy ISO 37001, která upravuje systém protikorupčního managementu.

Norma představuje specifický soubor standardů pro implementaci protikorupčních postupů, pravidel a kontrol s cílem předcházet nežádoucím situacím, odhalovat je a řešit je. Jedním ze základních stavebních kamenů systému protikorupčního managementu je podle Pražských vodovodů a kanalizací provedení due diligence, tedy získání hlubších informací o obchodních partnerech naší společnosti.

Pražské vodovody a kanalizace provozují vodohospodářskou infrastrukturu hlavního města Prahy. Zabývají se výrobou a distribucí pitné vody a odváděním a čištěním odpadních vod. Zajišťují výrobu vody pro 1,2 milionu obyvatel hlavního města Prahy a dalších 60 tisíc obyvatel Středočeského kraje. Provozují úpravny vody Káraný a Podolí. Vodárna v Podolí je rezervním zdrojem. Z úpravny vody Želivka vodu nakupují.

Scroll to Top