93 procent zákazníků spokojeno se službami 1. SčV

blank
V roce 2024 provedla společnost 1. SčV průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami, který realizuje každoročně od roku 2008. Do průzkumu byli zařazeni individuální zákazníci, bytová družstva a podnikatelské subjekty. Z celkového počtu 460 dotazovaných projevilo spokojenost s úrovní služeb 93 procent respondentů.

„Cílem průzkumu je zjistit spokojenost zákazníků s úrovní poskytovaných služeb, s kvalitou dodávané vody a s poskytováním informací. Zároveň umožňuje ověřit kvalitu poskytovaných informací, zájem o jejich poskytování ze strany zákazníků a přístup zaměstnanců k zákazníkům,“ uvedl generální ředitel Robert Morávek. Celková spokojenost klientů je srovnatelná s dalšími regiony, kde působí Veolia.

Nejvyšší vliv na spokojenost má kvalita dodávané vody a plynulost její dodávky. U obou parametrů průzkum potvrdil výborné výsledky napříč všemi segmenty. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 92 % respondentů, u bytových družstev a firem dokonce 94 % respondentů. V oblasti komunikaci zákazníci nejčastěji preferují internetové stránky, u družstev a firem je to zákaznická linka. Průzkum proběhl ve spolupráci s nezávislou externí agenturou.

Společnost se zabývá výrobou a distribucí pitné vody, odváděním a čištěním odpadních vod, prováděním stavebních děl a poskytováním služeb v oblasti vodního hospodářství. Společnost zajišťuje výrobu a distribuci pitné vody pro více než 100 000 obyvatel v okresech Příbram, Sedlčany, Mníšek pod Brdy, Praha západ a Praha východ. Pro výrobu pitné vody z vlastních zdrojů využívá 13 úpraven pitných vod. Na šesti z nich probíhá úprava povrchové vody a na sedmi úpravnách vody podzemní.

Scroll to Top