Sokolov chystá novou marketingovou strategii

blank
Podle mluvčího Michala Švarce se Sokolov dlouhodobě potýká s tím, že je vnímán jako špinavé uhelné město, což podle něj není pravda. Připravuje proto marketingovou strategii za 800 000 korun, prostřednictvím které se chce prezentovat atraktivněji pro obyvatele i turisty. Sokolov zatím oficiální komunikační strategii neměl.

Více než dvacetitisícové město chce zastavit odliv mladých nebo vzdělanějších obyvatel. Zpracovatel má osm měsíců na dodání komunikační strategie. Zapojit chce co nejvíce subjektů, jak veřejných, tak soukromých.

Švarc dále uvedl, že by město chtělo na základě analýz a výzkumů, které budou pro potřeby marketingové strategie vytvořeny, stanovit komunikační postupy, které mohou přispět k odstranění příčin a důvodů, pro které k úbytku obyvatel města dochází.

S odlivem obyvatelstva nicméně bojuje celý Karlovarský kraj. „Čeká nás práce na tom, aby mladí lidé neodcházeli z našeho regionu v pouhelné době, máme spoustu bohatých programů. Už se podle průzkumů začíná dít to, co jsme chtěli, spousta mladých lidí podepisuje smlouvy, díky kterým se vrátí k nám do regionu,“ řekl v září místostarosta Sokolova Jan Picka. Pro obnovu uhelných regionů byl zřízen fond, který s rozvojem pomáhá zejména Moravskoslezskému, Ústeckému a Karlovarskému kraji.

Foto: vodarenstvi.cz/jaro 2020

blankblank

blankblank

Scroll to Top