
Do areálu letos za červenec a srpen dorazilo 250 000 lidí. Téměř stoprocentní obsazenost měl přes léto také hotel. Podle vedení resortu pomohl návrat hostů z Rakouska a Slovenska, kteří mohli po předchozích dvou letech přijíždět bez omezení. ČTK o tom informoval ředitel Aqaulandu Moravia Petr Pavlacký.
Počet návštěvníků ze zahraničí činil zhruba 30 procent. Vyšší návštěvnost než před covidem je pravděpodobně způsobená také tím, že se akvapark od té doby rozrostl, nabízí více atrakcí ve venkovním areálu a rodinám s dětmi představil další služby. Vedení již řeší, jak přilákat hosty mimo hlavní sezonu. Oproti předchozímu roku zde spojí dva wellness provozy, do nichž bude možné jít s jednou vstupenkou.
Aqualand bude chtít také ušetřit na energiích, spotřeba je od podzimu do jara vysoká kvůli nutnosti ohřevu vody a vytápění. V areálu dokončili projekt na recyklaci bazénových vod a loni zprovoznili vyhřívání tubusů toboganů zbytkovým teplem. Řeší také instalaci fotovoltaických panelů, které by dodaly levnější elektřinu než ze sítě. Kvůli velkým nákladům na energie se přehodnocují investiční aktivity a rozsah zimního provozu.


