PVK otevře zákaznické centrum

blank

Pražské vodovody a kanalizace od 3. května opět otevírají zákaznické centrum v Dykově ulici. Provoz bude v omezeném režimu z důvodu ochrany zdraví zákazníků i zaměstnanců, upozornil mluvčí Tomáš Mrázek.

„Zákaznické centrum bude otevřeno od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém,“ řekl Mrázek s tím, že rezervaci je možné provést také přes operátory zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112.

Jak dále uvedl mluvčí firmy, v zájmu ochrany zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci, ústa a nos musí mít zakrytá respirátorem typu FFP2. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni také zaměstnanci . Platby na pokladně v zákaznickém centru je možné provádět pouze po provedení rezervace.

Pro zaplacení závazků firma doporučuje přednostně využít následující formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty. PVK dále žádají zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace.

V tomto směru PVK nabízejí následující možnosti, o kterých se můžete detailně informovat zde.

Scroll to Top