Moravská vodárenská uzavřela zákaznické centrum ve Slavičíně

blank

Společnost oznámila, že od 19. března do odvolání bude zákaznické centrum ve Slavičíně uzavřeno. Na začátku pandemie koronaviru také Moravská vodárenská jako provozovatel kritické vodohospodářské infrastruktury zavedla přísná bezpečnostní a hygienická opatření napříč všemi segmenty fungování. Aktivovala například krizový štáb, který pravidelně monitoruje pandemickou situaci a v reakci na platná vládní nařízení rozhoduje o dalších krocích vedoucích k ochraně zaměstnanců.

Dále dočasně uzavřela zákaznická centra pro osobní kontakt a nastavila všechny procesy v on-line režimu, kde to bylo možné, aby se eliminoval styk zaměstnanců se zákazníky. „Všichni zaměstnanci společnosti jsou v dostatečné míře zásobováni ochrannými prostředky i dezinfekcí a rozděleni do směnných týmů tak, aby byl zajištěn neustálý výkon všech provozů, jak pro plynulou dodávku pitné vody, tak i pro čištění odpadních vod. Bezproblémové poskytování našich služeb zákazníkům je naší dlouhodobou prioritou“, ujistil generální ředitel Martin Bernard.

Během února se firma začala připravovat na testování všech zaměstnanců. „Věříme, že společnou zodpovědností a dodržováním nastavených pravidel a postupů se nám podaří ochránit zdraví našich zaměstnanců, jejichž celoročního vysokého pracovního nasazení a trpělivosti si velmi vážíme,“ doplnil Bernard.

Ilustrační foto

Scroll to Top