Uzavření zákaznických center Středočeských vodáren

blank

Vzhledem k nepříznivému epidemiologickému vývoji rozhodl krizový štáb Středočeských vodáren nechat uzavřená zákaznická centra pro veřejnost. Preventivní opatření je prozatím vyhlášeno do 10. ledna 2021.

Veřejnosti k vyřízení svých záležitostí firma doporučuje využít non stop zákaznickou linku 820 121 121, 602 128 127, případně je možné zaslat požadavek emailem na adresu info@svas.cz. Další možností je aktivace zákaznického účtu, který si může odběratel zřídit na portále portal.svas.cz.

Zabezpečený zákaznický účet umožní okamžitý přístup k informacím, jako jsou informace o smlouvě a odběrateli, přehled spotřeby a její grafické znázornění, informace o provedených odečtech, přehled faktur a vyúčtování, mapa aktuálních odstávek a havárií, přehled důležitých kontaktů dodavatele vody nebo celkový přehled zadaných požadavků.

Účet také nabízí možnost platby záloh a faktur on-line, možnost změny nastavení úhrady faktur a změny výše záloh, lze provést změnu adresy, je zde možné nahlásit samoodečet, registrovat se k bezplatné službě SMS info, rezervovat si on-line schůzku na zákaznickém centru nebo využít E-podatelnu pro podání reklamací, podnětů, žádostí či dotazů.

Zákaznický účet je možné také používat v mobilní aplikaci, která je připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App Store pro zařízení se systémem iOS. Nadále platí, že žádost o vyjádření mohou být zasílány elektronickou poštou. Na www.svas.cz jsou k dispozici ke stažení všechny potřebné formuláře a kontakty.

Scroll to Top