Tržby dosáhly 15,5 miliardy. Růstu skupina dosáhla díky akvizicím ve střední a jihovýchodní Evropě i růstu na stávajících trzích. Dřívější název skupiny byl Karlovarské minerální vody.
Celkové hospodářské výsledky Mattoni 1873 nezveřejnila. Ukazatel EBITDA, který popisuje zisk před odečtením úroků, daní, odpisů a amortizací, jí ale loni stoupl o 74 procent. „V současnosti jsme lídrem trhu nealkoholických nápojů ve střední Evropě a naší strategií je dosáhnout stejné pozice v Evropě jihovýchodní,“ uvedl generální ředitel skupiny Alessandro Pasquale.
Mattoni 1873 působí v osmi státech a v pěti z nich provozuje továrny. Na podzim 2018 Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil koncernu Karlovarské minerální vody nákup českého zastoupení PepsiCo. ÚOHS se nákupem zabýval od dubna 2018. V tuzemsku vyrábí kromě minerální vody Mattoni pramenitou vodu Aquila a minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká kyselka.