
Tržby ve třetím kvartálu rostly ve srovnání s loňskem o 33 %, dařilo se všem pilířům skupiny, včetně nově začleněných pivovarů, informuje mluvčí skupiny Kofola ČeskoSlovensko Jana Ptačinská Jirátová.
Kofola musela během září bojovat s ničivými povodněmi. Voda nejvíce zasáhla výrobní závod v Krnově. „Díky obrovskému nasazení zaměstnanců ze všech koutů ČeskoSlovenska se nám podařilo závod postavit rychle na nohy. Všechny linky už opět běží. Zákazníkům, primárně z oblasti gastronomie, se tímto ještě jednou omlouváme za zhoršené dodávky v tomto pro nás náročném období,“ uvádí generální ředitel Daniel Buryš. Kofole se přesto podařilo navýšit tržby o 10 % v porovnání s třetím čtvrtletím roku 2023.
„K tomu nejvíce přispěly rekordní měsíce červenec a srpen, ve kterých jsme v Česku a na Slovensku přesáhli hranici 800 milionů korun a dosáhli nejvyšších tržeb v historii,“ doplňuje Buryš. Silné období prodeje skupina zaznamenala také ve Slovinsku nebo Chorvatsku. Pro vánoční období připravuje novou limitovanou edici s příchutí Marlenka, kterou vytvořila ve spolupráci se stejnojmennou lokální firmou.