PVK: zákaznický portál pouze přes web

blank

Z podrobné analýzy dat podle Pražských vodovodů a kanalizací vyplynulo, že mobilní aplikace Moje Voda se téměř nevyužívá. „Pražské vodovody a kanalizace proto ušetřené prostředky za provoz mobilních aplikací použijí pro vývoj dalších funkcí webové aplikace,“ říká mluvčí Tomáš Mrázek. Od 1. června 2024 je proto nutné veškeré požadavky řešit prostřednictvím webové aplikace, která už dnes poskytuje mnohem více možností než ta mobilní.

Jedná se například o větší možnost využití zákaznických požadavků, nastavení úhrad faktur a záloh nebo změnu osobních a kontaktních údajů. Klienti o pohodlný přístup k datům z mobilního zařízení nepřijdou. Ikonu stávající aplikace mohou už nyní nahradit ikonou webové aplikace pro rychlé spuštění. Postup instalace najdou zákazníci v sekci „Časté dotazy“ na zákaznickém portálu https://portal.pvk.cz/. K podobnému kroku přistoupila také Vodárna Zlín, která k začátku června ukončí podporu mobilní aplikace eVoda. Stejně jako v Praze zde vyplynulo, že je aplikace nevyužívaná.

Scroll to Top