Z podrobné analýzy dat podle Pražských vodovodů a kanalizací vyplynulo, že mobilní aplikace Moje Voda se téměř nevyužívá. „Pražské vodovody a kanalizace proto ušetřené prostředky za provoz mobilních aplikací použijí pro vývoj dalších funkcí webové aplikace,“ říká mluvčí Tomáš Mrázek. Od 1. června 2024 je proto nutné veškeré požadavky řešit prostřednictvím webové aplikace, která už dnes poskytuje mnohem více možností než ta mobilní.
Jedná se například o větší možnost využití zákaznických požadavků, nastavení úhrad faktur a záloh nebo změnu osobních a kontaktních údajů. Klienti o pohodlný přístup k datům z mobilního zařízení nepřijdou. Ikonu stávající aplikace mohou už nyní nahradit ikonou webové aplikace pro rychlé spuštění. Postup instalace najdou zákazníci v sekci „Časté dotazy“ na zákaznickém portálu https://portal.pvk.cz/. K podobnému kroku přistoupila také Vodárna Zlín, která k začátku června ukončí podporu mobilní aplikace eVoda. Stejně jako v Praze zde vyplynulo, že je aplikace nevyužívaná.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Soubory cookies třetích stran
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!