Radegast na Colours of Ostrava připravil vodní zónu

blank

Pivovar, který je tradičním partnerem multižánrového hudebního festivalu Colours of Ostrava, nachystal pro letošní ročník novou vodní zónu nebo speciální videomapping. Radegast se dlouhodobě zaměřuje na ochranu vodních zdrojů. O samotné čepovaní piva se na místě stará 300 výčepních.

„Přes deset let se zaměřujeme na to, aby návštěvníci festivalu dostávali pivo Radegast v té nejlepší kvalitě. Kvalita čepování a pivního servisu je naší trvalou prioritou. Školíme výčepní, průběžně výčepy kontrolujeme, na vybraných místech čepujeme do skla a z tanků nebo zájemce učíme, jak má správně načepované pivo vypadat,“ říká Petr Klíma, Senior Brand manažer značky Radegast.

Klíčovou surovinou při vaření piva je voda. „Snižovat spotřebu vody nebo ji vracet do krajiny dokážeme jen společnými silami, proto se snažíme do této problematiky zapojovat veřejnost. V nové vodní zóně na festivalu si lidé zábavnou formou vyzkouší na vlastní kůži, jaké to je vracet vodu do krajiny, kam patří. Po splnění hořkého úkolu, naplnění sudu na dešťovou vodu, získají pivní odměnu,“ upřesňuje Klíma.

Pivovar investoval za posledních 14 let desítky milionů korun do vodohospodářských projektů a během tohoto období snížil spotřebu vody potřebnou na výrobu piva o téměř 40 %. V posledních třech letech spotřebovává průměrně asi 2,5 hektolitru vody na výrobu jednoho hektolitru piva.

 

Scroll to Top