Společnost uvedla do provozu Portál vyjadřování – elektronický nástroj pro komunikaci s klienty. S jeho pomocí bude možné vyřídit veškerou agendu technického vyjadřování bez nutnosti osobní návštěvy.
„Silným impulzem pro rozšíření elektronických služeb bylo zjednodušení procesu a zajištění většího komfortu pro zákazníky v době omezení osobního kontaktu v rámci protiepidemických opatření,“ uvedl provozní ředitel Pavel Pobříslo. Žádosti o různé typy vyjádření je možné podat elektronicky na standardizovaném formuláři.
„Zákazníkům je předkládána verze, která prošla několikaměsíčním testováním. Uživatelská přívětivost je zajištěna pomocí webového rozhraní, které intuitivně vede žadatele. Položky jsou dále doplněny bublinkovou nápovědou,“ vysvětlil Josef Kyncl, manažer projektu.
V souvislosti s rozdělením kompetencí byl na počátku roku útvar technického vyjadřování převzat vlastnickou společností Vodárny Kladno – Mělník. Portál vyjadřování funguje jako společný projekt obou společností.