ČEVAK: Covid mění chování zákazníků

blank

Se zajímavým příspěvkem přišli vodohospodáři z jihočeské společnost ČEVAK. Přestože je podle nich v souvislosti s epidemickými opatřeními omezen osobní kontakt, zaměstnanci se i nadále naplno věnují požadavkům veřejnosti. Pouze se mění způsob komunikace. Počet žádostí a požadavků zadaných prostřednictvím formulářů na webových stránkách společnosti či e-mailem vzrostl v tomto období o 25 procent, uvedl ČEVAK.

„Meziročně narostl počet takto zadaných požadavků o čtvrtinu. Jen v prosinci loňského roku odeslali naši zákazníci e mailem 1265 žádostí, což je o více než tři stovky než ve stejném období roku 2019,“ vysvětlil ekonomický ředitel společnosti ČEVAK Miloš Trnka. O 500 telefonátů měsíčně stoupl také podle jihočeských vodohospodářů počet hovorů na call centrum.

„Nejčastěji se lidé ptají na vyúčtování faktur, informace ke změnám smluv nebo odečty vodoměrů. Případně jim operátorky radí, jak postupovat při uzavírání nových nebo změnách stávajících smluv,“ vysvětlila firma. K neméně důležité činnosti podle ní patří i vyjadřování k připojení na vodovodní a kanalizační sítě v případě, že budoucí odběratel staví nebo přestavuje dům. Právě dokument o povoleném připojení je nedílnou součástí stavebního řízení.

„I tady se snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc. Kontakty uvedené na webových stránkách společnosti v této oblasti jsou přesměrovány přímo na konkrétní pracovníky,“ řekl Jiří Lipold, technický ředitel ze společnosti ČEVAK. Již devět z deseti žádostí je také podáváno elektronicky prostřednictvím vyjadřovacího portálu a polovina z nich je vyřízena do deseti minut od podání.

„Jsme přesvědčeni, že osobní projednání směřuje ve složitějších případech rychleji k cíli, než elektronická komunikace. Proto jsme vždy chtěli umožnit našim zákazníkům osobní kontakt s našimi specialisty. Ten je nyní bohužel možný, s ohledem na vládní opatření, jen ve velmi omezené míře. Přesto se nám stále daří zajišťovat naše služby pro zákazníky v požadovaných termínech,“ doplnil Trnka.

Scroll to Top