SčVK: Zákazníky jsme vyzvali k využívání elektronického spojení

blank

SOVAK ČR se zajímal o to, jestli jeho členové pocítili zvýšený zájem o elektronické služby nebo využívali více videokonference. Dále redakce pátrala po tom, jestli pandemie vedla ke zlepšení elektronického servisu pro odběratele. Za Severočeské vodovody a kanalizace odpovídala Iveta Kardianová.

„V rámci nouzového stavu jsme měli uzavřena zákaznická centra, a tedy zamezen fyzický kontakt. Zákazníky jsme vyzvali k využívání elektronického spojení ať už prostřednictvím e-mailových adres info@scvk.czinfo@scservisni.cz, nebo prostřednictvím zákaznického účtu na webových stránkách či mobilní aplikaci Voda ScVK,“ řekla Kardianová.

Zákazníci měli podle ní možnost využívat i interaktivní formulář umístěný na webových stránkách v případě žádosti o vyjádření a v neposlední řadě služeb call centra, které poskytuje služby zákazníkům 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

„Přestože byl fyzický kontakt značně omezen, služby společností Severočeské vodovody a kanalizace a Severočeská servisní byly poskytovány plynule po celou dobu s dodržováním mimořádných opatření uložených vládou České republiky,“ doplnila Kardianová.

Scroll to Top