Jak současná situace ovlivnila komunikaci vodohospodářů?

blank

Situace, která vznikla 12. března tohoto roku kvůli vyhlášení nouzového stavu, si podle Ostravských vodáren a kanalizací vynutila změnu v tom, jak se zákazníky oboustranně komunikovat. Ze dne na den totiž podle firmy přestaly fungovat zažité zvyklosti, protože bylo nebezpečné řešit jakékoliv záležitosti osobně.

„Život s sebou přináší i v takových momentech potřebu řešit běžné situace v oblasti zásobování pitnou vodou nebo v problematice sběru kanalizačních vod. V tu chvíli se ukázalo velmi prozíravé postupné zvyšování kapacit v elektronické komunikaci se zákazníky. Čísla hovoří sama za sebe, protože zatímco přijatých a realizovaných požadavků z internetu bylo v únoru 163, v březnu se jejich počet zvýšil na 354 a v dubnu dosáhnul dokonce hodnoty 917. I přes uzavřené Zákaznické centrum OVAK se celkový počet kontaktů se zákazníky navýšil,“ uvedly OVAK.

Podle generálního ředitele Vojtěcha Janouška to firma vnímá jako důsledek vyhlášení nouzového stavu koronavirové infekce, nicméně to umožnilo vyzkoušet si elektronickou komunikaci u širšího okruhu spotřebitelů. „Jsme připraveni tento trend nadále podporovat i po postupném návratu do normálního chodu v ČR,“ řekl Janoušek. S účinností od 18. května 2020 pak společnost obnovila pro zákazníky v omezeném rozsahu úřední hodiny Zákaznického centra za zvýšených hygienických opatření. Tak, jak budou postupně rozvolňována opatření proti koronavirové infekci, budou se prodlužovat i úřední hodiny Zákaznického centra, doplnily vodárny.

Scroll to Top