Pšenička k průzkumu zákaznické spokojenosti SmVaK Ostrava

95 % dotazovaných představitelů měst a obcí a 92 % zástupců firemního sektoru, kteří výrazně příznivě hodnotili také vystupování zaměstnanců vodárenské společnosti při řešení provozních záležitostí, vnímá pozitivně služby SmVaK Ostrava, největší vodohospodářské společnosti v Moravskoslezském kraji. Průzkum zákaznické spokojenosti provedla agentura Respond & Co.

Mluvčí vodáren Marek Síbrt uvedl, že 92 % dotazovaných domácností považuje dodávanou pitnou vodu za kvalitní, pozitivně ji reflektuje také 94 % zástupců firemního sektoru a 97 % představitelů municipalit. „Příznivého hodnocení zákazníky si velice vážíme, protože jejich spokojenost je klíčovým parametrem úspěšnosti fungování naší společnosti. Průzkum jsme realizovali opět po dvou letech, a to, že se v tomto ohledu hodnocení ze strany domácností, měst nebo podnikatelského sektoru nezměnilo, je pro nás potvrzením toho, že naše úsilí o udržování úrovně služeb na vysoké úrovni, případně jejich další zkvalitňování, jde správným směrem. Například všichni zástupci municipalit uvedli, že jsou spokojeni s profesionalitou a přístupem našich zaměstnanců, s nimiž řeší praktické provozní záležitosti. To mě těší a zároveň to beru jako výzvu pro další práci,“ řekl generální ředitel SmVaK Anatol Pšenička.

Například 59 % zástupců domácností tvrdí, že ví, kolik platí za vodné a stočné, což představuje v porovnání s průzkumem z roku 2017 nárůst o 8 %. Podle agentury je to však stále o 10 % méně než v roce 2015. „Lidé, kteří uvedli, že ví, kolik za vodu platí, se ve svých odpovědích poměrně výrazně mýlili, když v průměru uváděli cenu o devět korun na kubík vyšší, než odpovídá realitě. Deklarace znalosti nemusí vždy znamenat, že je orientace v problematice cen správná. I to může být jedním z důvodů, proč považuje třetina respondentů cenu za odpovídající, zatímco 59 % lidí, což je o 2 % méně než před dvěma lety, ji považuje za vysokou,“ doplnil ředitel výzkumné agentury Respond & Co Ondrej Gažík.

Scroll to Top