Síbrt: Je potřeba médiím aktivně nabízet pozitivní témata

blank

Leitmotivem prezentace mluvčího a vedoucího komunikace Severomoravských vodovodů a kanalizací Ostrava Marka Síbrta na webináři SOVAK ČR k využívání sociálních sítí a nových médií ve vodárenské praxi byla výzva, aby společnosti využily příležitosti a neváhaly představit obor se všemi jeho přednostmi. 

„Doporučujeme přitom začít u regionálních médií a také se nebát ekonomických témat a vysvětlovat je,” řekl mluvčí. Dále uvedl ze své praxe konkrétní příklady komunikace na sociálních sítích nejen ze SmVaK Ostrava, ale i z portálu Vodarenstvi.cz.

Vodarenstvi.cz podle něj funguje výborně zejména na Twitteru, který je jak užitečnou platformou pro diskusi, tak se rovněž díky němu daří rozšiřovat skupinu uživatelů. Nebojme se a vyveďme vodárenství ze stínu, zdůraznil závěrem Síbrt.

Scroll to Top