Usnadnění komunikace zákazníků s PVK

Novinka spočívá v o bezplatném získání zákresu sítí a zákresu sítí pro stavební řízení. „Žadatelé, a těch je okolo čtyř set měsíčně, již nemusí osobně navštívit naše zákaznické centrum, ale vše pohodlně vyřídí on-line. Informaci od nás získají v rozmezí jednoho až pěti dnů od podání žádosti, přičemž zákonná lhůta je třicet dnů,“ uvedl tiskový mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek.

Bezplatnou internetovou službu v podobě žádosti o poskytnutí informace o existenci sítí spustily vodárny v roce 2015. Jak nejnovější služba funguje, vysvětlil Tomáš Mrázek. „Žadatel na webu www.pvk.cz v sekci služby/technické informace spustí elektronický formulář, ve kterém vyplní základní informace o sobě, údaje k lokalizaci svého zájmového území a vybere požadovaný typ žádosti. Poté do mapy elektronické žádosti vykreslí svoje zájmové území a žádost odešle. Na PVK je pak žádost přijatá, zaevidovaná v interním informačním systému, který následně žadateli vygeneruje odpověď a zašle na udanou e-mailovou adresu,“ přiblížil mluvčí vodáren.

Podle něj služba přináší PVK automatizaci procesu, jednotnou, archivovanou, jasnou a přehlednou evidenci žádostí v oblasti poskytování informací či zákresu sítí, v souladu s GDPR a v neposlední řadě také úsporu provozních nákladů.

Ilustrační foto 

Scroll to Top