Spokojenost odběratelů se službami PVK

Se službami Pražských vodovodů a kanalizací je spokojeno 91 procent odběratelů a s kvalitou pitné vody 90 procent. 95 procent zákazníků pak vyslovilo spokojenost s profesionalitou zaměstnanců vodáren. Informace vyplývají z průzkumu agentury International Business and Research Services, který probíhal v průběhu září a bylo osloveno 700 respondentů.

„Tento průzkum si necháváme zpracovávat každoročně. Jeho výsledky využíváme k dalšímu zlepšování služeb pro odběratele,“ řekl mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek. Podle dat vodu z kohoutku pije téměř osmdesát procent zákazníků. Může být zajímavostí, že v tomto směru převládají muži.

Plynulost dodávek vody ocenilo 95 procent dotázaných. Podle Mrázka zákazníkům jako zdroj informací nejvíce vyhovuje telefonická linka, internet a tištěné materiály. Bytová družstva a firmy preferují podle vodohospodářů komunikaci přes internet a individuální zákazníci dávají přednost zákaznické lince.

„Zákaznické centrum navštívilo pět procent klientů, spokojenost s vyřízením požadavku dosáhla 92 procent. Službu SMS-INFO, informace zdarma do mobilu o celkovém dění v pražském vodárenství, nejčastěji využívají zástupci bytových družstev, a ti byli z fungování této služby spokojeni ze 100 procent,“ uvedl Tomáš Mrázek.

Podle něj na webové stránky PVK nejvíce míří zástupci bytových družstev. „Spokojenost s přehledností webu a informacemi, které se tam nalézají, celkově přesáhla 90 procent. Zákaznický portál a aplikaci nejčastěji využívají bytová družstva a firmy, spokojenost se službou je stoprocentní,“ doplnil Mrázek.

Scroll to Top