Vodovody a kanalizace Hlučín disponují novým klientským portálem

Nový software umožnil vodohospodářům spuštění informačního klientského portálu, kde mohou odběratelé po přihlášení získávat informace o svých odběrných místech, jejich odečtech, fakturách a provedených platbách. Podle ředitele společnosti Petra Schimánka si mnozí odběratelé již všimli, že jim chodí faktury v novém formátu. Za změnou stojí právě nové softwarové vybavení společnosti, které by mělo přinést klientům vodáren vyšší komfort.

Systém umožňuje podle vodohospodářů měnit zasílací adresu, email či přihlašovací údaje. Nově bude také možné zasílat odběratelům faktury v elektronické podobě. Odběratel může rovněž přes portál nahlásit stav vodoměru. Ke změnám dostane vygenerovaný informační email. Službu a informace o ní najdou lidé od začátku července na stránkách společnosti www.vakhlucin.cz pod názvem Virtuální kancelář. Společnost Vodovody a kanalizace Hlučín poskytuje servis v oblasti výroby a dodávky pitné vody a odvádění a čištění odpadních vod. Zásobuje pitnou vodou zhruba 14,5 tisíc obyvatel Hlučína, Bobrovníků a Darkoviček.

Ilustrační foto 

Scroll to Top