PVK spustily nový zákaznický portál a mobilní aplikaci

blank

Zákazníci teď mohou své faktury platit online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, které funguje jako odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Zákaznický portál a mobilní aplikaci pro své společnosti vytvořila skupina Veolia.

Uživatelé, kteří už měli přístup do předchozího zákaznického portálu, zůstanou po přihlášení do nového prostředí se zachovanými údaji a historií spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Na stránkách PVK nebo pomoci rozcestníku moje.veolia.cz si mohou lidé vytvořit nový účet do zákaznického portálu.

Mobilní aplikace je ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS a odběratelé jejím prostřednictvím najdou informace o haváriích, odstávkách a nejbližších kontaktních místech dané společnosti.

„Cílem nového portálu a aplikace je nejen modernizovat uživatelské prostředí, ale především zvýšit komfort našich zákazníků a spotřebitelů. Platit účty na cestě do práce, ve frontě v obchodě nebo doma u televize je již běžnou záležitostí. Možnost platby online přes portál či aplikaci v našem oboru je však nadstandardní. Věřím, že uživatelé tuto novinku ocení,“ řekl Petr Maximilián, ředitel úseku zákaznických služeb skupiny Veolia v ČR.

Zákaznický portál a aplikace Moje Veolia umožňují okamžitý a bezpečný přístup k elektronickému zákaznickému účtu. Zákazník má přehled o vyúčtováních a zálohách. Bude si moci vyřídit vybrané požadavky online jako například změnu nastavení úhrad nebo nahlášení samoodečtu. Portál je k dispozici všem odběratelům, kteří mají s PVK uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací.

Scroll to Top